Γενική Πολιτική Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη ευθύνη του timeonline.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή έγινε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κ.λ.π. β) Σε περίπτωση που υπήρξε πραγματικό λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα στο προϊόν
• Έχετε την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτείτε την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχετε παραλάβει, να επιστρέψετε το προϊόν .
• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και αφού έχετε συμπληρώσει ανάλογη φόρμα επικοινωνίας ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
• Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και εντός της εργοστασιακής συσκευασίας τους η οποία δεν θα είναι φθαρμένη ή αλλοιωμένη.
• Κάθε προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από τον αριθμό και την ημερομηνία του παραστατικού αγοράς, στην οποία φαίνεται ο κωδικός του είδους .
• Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προιόντα που βρίσκονται σε Προσφορά καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προιόντα της ίδιας κατηγορίας.
• Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος, ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων.
• Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος στην αξία που το αγοράσατε αλλά όχι τα έξοδα μεταφοράς εκτός αν πρόκειται για αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή περίπτωση λάθους εκ μέρους μας.
• Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους.
• Οι αγορές που έχουν γίνει με κάρτες δώρων ή έχουν αποσταλεί ως δώρα μπορούν να ανταλλάσσονται με άλλα προϊόντα, αλλά δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για μετρητά.
• Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών είναι: ΑΦΟΙ ΜΠΕΛΣΗ ΟΕ – ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΥ 1 ΑΘΗΝΑ 10551.
Πως επιστρέφω το προϊόν;
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@humanpet.gr αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τους. Τοποθετήστε το προϊόν ή τα προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία ώστε να προστατευθούν κατά τη μεταφορά και επιστρέφετε το δέμα με μεταφορέα της επιλογής σας και δική σας χρέωση στην διεύθυνση ΑΦΟΙ ΜΠΕΛΣΗ ΟΕ – ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΥ 1 ΑΘΗΝΑ 10551. Σας συνιστούμε να πραγματοποιήσετε την αποστολή με συστημένο δέμα μέσω ταχυδρομείου ή με courier , ώστε να αποφύγετε τον κίνδυνο κλοπής, ζημιάς ή απώλειας του δέματος σας. Τα προϊόντα προς επιστροφή είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς, γι ‘αυτό παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και έχουν σταλεί στην σωστή διεύθυνση.
Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ’ όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.
Τι ποσό θα μου επιστραφεί;
Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.
Δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας, ενώ θα αφαιρεθεί το κόστος επιστροφής των αντικειμένων με ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, στην περίπτωση που έχετε χρησιμοποιήσει αυτή τη μέθοδο επιστροφής.
Θα σας επιστραφούν και τα αρχικά έξοδα αποστολής μόνο στην περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος ή έχει γίνει σε δικό μας λάθος σε κωδικό προϊόντος ή ποσότητας κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας.
Για επιπλέον πληροφορίες και προσωπική εξυπηρέτηση επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-3217370 ή στείλτε το μήνυμά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας www.timeonline.gr.